Gebruik het momentum!

Beste lezer, het zij verre van mij om reclame te maken voor mijn eigen product. Maar daar ontkom ik nu even niet aan. Want wat ik u te zeggen heb, overstijgt mijn persoonlijke belang. En het zou u, als specialist in uw markt, direct moeten aanspreken.

Wij staan naar mijn mening op een breekpunt in het voortbestaan van de drogisterijwereld. We gaan een duidelijke caesuur zien tussen het verleden en het heden. Er is op dit moment, nu, terwijl u dit leest, iets bijzonders aan de hand in de drogisterijwereld. Wat, wilt u weten? Leest u even door. Want het gekke is dat ik u dat bijzondere misschien aan de hand van een aantal voorbeelden best kan laten zien. Maar even gek is dat u waarschijnlijk evenveel tegenvoorbeelden kunt geven. Dus laat ik het houden bij iets bijzonder ON-journalistieks, namelijk mijn GUT FEELING.

 

Nieuwe energie

Geachte lezer, er is iets gaande dat ik de laatste twee jaar niet tot nauwelijks mocht zien. Toen ik begon met deze website, had ik een duidelijk doel voor ogen: ik wilde drogisten uit hun vaste patroon trekken, ik wilde ze activeren, een perspectief bieden op de toekomst. Waarom? Omdat ik natuurlijk het absolute tegendeel zag: mensen die het niet meer zagen zitten, niet uit hun stoel kwamen, en meer met de achterkant dan met de voorkant van hun winkel bezig waren. Dat deed mij eerlijk gezegd pijn. Ik herhaal hier wat ik vaker tegen mensen gezegd heb: de drogisterijbranche is een sympathieke branche, waar men nog oog heeft voor elkaar, en waar men zich met hart en ziel inzet voor het welbevinden van zijn klant. Ik vind dat uiterst waardevol, en het is daarom dat ik zo'n band met de branche - met U - heb kunnen opbouwen. Het is daarom dat ik mij inzette om u nieuwe energie te geven - ik heb het zelfs tot motto verheven.

 

Chapeau

En nu opeens zie ik een ándere beweging. Ik zie een zekere schwung ontstaan, er ontstaan boeiende initiatieven, er worden contacten gezocht en gelegd, de branche is zich aan het vernieuwen en aan het verjongen.

Op dit punt zou ik dus met voorbeelden kunnen komen. Kijk naar de activiteiten van CBD en KNDB, kijk naar de dappere fusie van DA en FACO onder moederbedrijf Mosadex, kijk ook naar wat er bij Etos gebeurt, en dat zijn maar enkele voorbeelden. Dat zijn zichtbare tekens dat er dingen gebeuren, dat de branche in beweging is gekomen. maar vooral merk ik het aan het enthousiasme van mensen die ik spreek, de schittering in de ogen is weer terug, en de klant staat gaandeweg weer centraal. Dat is uw verdienste. Chapeau!

 

Vitality Summit

En dus is het tijd dat u ook in beweging komt. Letterlijk. Het is tijd om de wereld buiten uw winkel te gaan ontdekken, om u nog meer dan voorheen in te lezen, in contact te treden met collega's, te netwerken. Dit is er de tijd voor, dit is het moment, maak gebruik van dit momentum!

Het is hier dat ik u wijs op het initiatief dat wij hebben genomen om een boeiend, grensoverschrijdend en activerend congres te organiseren. Bedoeld om u een weg te wijzen, een blik in de toekomst. het is een handvat waarmee u uw weg kunt bepalen.

Denk daar niet te licht over: VITALITY SUMMIT 2017 IS NIET ZOMAAR EEN CONGRES: het is een uniek platform voor onze branche! Waar anders vindt u een platform waar u als specialist, los van uw organisatie of affiliatie een licht kunt opsteken, kennis op kunt doen die voor u speciaal van belang is, en kunt praten met zowel gelijkgestemden als andersdenkenden? Nergens. Het is zaak om dat te koesteren, om daar de waarde van in te zien. Wij, U allen en ik, zijn in staat om nu een start te maken van een nieuw, GEZAMENLIJK élan, om van een vonk een forse vlam te maken, die het hart van de branche zal doen branden. Het is NU tijd om op te staan en in actie te komen. Ik roep u op: kom naar VITALITY SUMMIT 2017. Zorg dat u deel uitmaakt van de nieuwe energie die door branche stroomt, en laat dat zien. Op woensdagmiddag 15 november, in Papendal, Arnhem.

 

Ik hoop dat u overtuigd heb van het belang van deze oproep. U kunt meer informatie vinden via deze link. En u kunt zich hier opgeven. Ik zie u daar van harte verschijnen.

 

 

 

 

5 oktober 2017

who-cares

Wijchen

Meld je aan voor de
nieuwsbrief

who-cares.nl | Kamer van Koophandel 000004705394

Home | Powered by Wallbrink Crossmedia Groep